|
Productdetails:
Betalen & Verzenden Algemene voorwaarden:
|
Materiaal: | Roestvrij Staal | Gebruik: | Visserij, Schip Lancering, Bescherming, Schip het Dokken |
---|---|---|---|
Type: | Binnenlandse en Kustboten | Certificering: | BV,SGS,TUV |
Handelsmerk: | YHX | Trans Verpakt: | verpakt document |
Van de de Drijvende kracht Straalski van het drijvende krachtwiel de Gietende van het de Drijvende krachtroestvrije staal Drijvende kracht van de het Waterpomp
Watercraft Superstore biedt een volledige lijn van de straaldelen van de skipomp met inbegrip van aan:
De aangeboden pompdelen omvatten:
Wanneer u de straalskipomp herbouwt, bereikt u prestaties en verbetert de kwaliteit van de rit. De inkepingen en dings in de drijvende kracht belemmeren prestaties en maken voor een ruwe rit. Versleten onze schachtlagers en bovenmatige ontruiming in de huisvesting tussen slijtage kunnen de ring en de drijvende kracht uw straalski aan losse macht en snelheid veroorzaken. Ook, kunnen een uitgeputte drijfas, een dragende drager en/of een verbinding in een ski resulteren die in water en het dalen nemen. Aangezien u kunt zien, is het herbouwen van uw straalskipomp een vrij goedkope en gemakkelijke manier om één of andere prestaties te herwinnen die kunnen na verloop van tijd worden verloren.
Wat doet de straalskipomp? Fundamenteel, is het een functie van verschillen in de massa-stroom van water. Het water gaat en gaat een straalaandrijving bij verschillende snelheden in weg, wordt de macht omgezet in duw via een drijvende kracht, en de duw drijft de straalski aan. Het leidingsrecht wordt en weggegaan verwezenlijkt door de de uitgangsstroom van het systeem in één richting of andere te leiden, heel erg zoals het leiden van de duw van een ondergedompeld propeller-gedreven systeem. Verstuur en keer motie om is oneindig controleerbaar door een omgekeerde deflector die eenvoudig het duwvoorste gedeelte of achterin afleidt. Dit type van systeem is gemeenschappelijk op nieuwere skis.
Hoe te om Straalskidrijvende kracht voor uw waterscooter te selecteren:
Als t/min te hoog is, dan moet u voor een hogere hoogte gaan.
Een lagere hoogtehoek van de Straalskidrijvende kracht voor zwaardere boot moeten zou worden voorgesteld.
Een lagere hoogtehoek van de Jetski-drijvende kracht wordt voorgesteld op hoge hoogtegebied, zoals bergen.
Een hogere hoogtehoek van de JetSki-drijvende kracht wordt voorgesteld op koude weergebieden.
Een hogere hoogtehoek van de straalskidrijvende kracht wordt voorgesteld voor de hoogste voorkeur van snelheidsprestaties.
Deze informatie is kritiek aan het bepalen van de correcte propeller voor uw toepassing:
1. 3 Bladen
Een 3 bladpropeller biedt s gewoonlijk hoogste snelheidsprestaties aan.
2. Diameter:
De diameter is de afstand over een cirkel die alle propellerbladen omringen.
3. Hoogte:
De hoogte is de theoretische afstand een propeller zich door het water van elke revolutie zal bewegen.
4. Rechtse of linkeromwenteling
In de meeste gevallen, worden de rechtse propellers gebruikt voor enige motortoepassing en worden linkerpropellers één voor tweelingmotortoepassingen gebruikt om betere leidingscontrole te bereiken.
5. Tot een kom gevormde Bladen:
Dit is een techniek wordt gebruikt om de prestaties van propellers onder bepaalde voorwaarden te verbeteren die. Een tot een kom gevormde propeller zal zeer hoog rendement bij hoge snelheden tentoonstellen evenals zal cavitatie onder zware ladingen minimaliseren.
6. Hark:
De hark is speciale ontwerpeigenschap. De positieve harkvoordelen van normale boog heffen op om het gebruik van een grotere diameterpropeller toe te laten, terwijl de negatieve hark extra bladsterkte voor gebruik in hoge snelheidstoepassingen kan zeer verstrekken.
Contactpersoon: Lucy
Tel.: +8615020046199